9 Aralık 2014 Salı

Her internet girişimcisinin karşılaşabileceği 17 tuhaf soru

Hayatınızın en önemli kararlarından birini aldınız, sigortalı + maaşlı işinizi bırakıp bambaşka bir hayata adım attınız. Belki köşeyi döneceksiniz, belki kendi işinizde normal bir hayat süreceksiniz, belki de zor günler geçireceksiniz, kim bilir? Ama işin asıl zor tarafı iş değil, çevre. Bu süreçte öyle yaratıcı sorularla karşılaşacaksınız ki evrenin sırrını çözmek o soruyu cevaplamaktan kolaydır. Sizin için aralarından birkaç tanesini yazdık ama eminiz sizde daha iyileri de vardır.

1- Gül gibi işin vardı niye bıraktın?Kredi kartı ekstresi 3200 asgarisi 900 küsür, kira 1250; maaş 2750.

2- Mark Zuckerberg mi olucan yeğenim?Heheh sen elektrik işindesin de Tesla mı oldun?

3- İyi kazandırıyor mu bu işler ya?Sazan.avi! İyi kazandırıyorsa atlayacak beni de al diye belli.

4- Bizim de bir site fikri vardı ama sen site yapabiliyor musun?Ali Ağaoğlu 1 ben 2 ayıpsın bebeğim.

5- Neden o parayla kuaför açmıyorsun?

Bunu daha önce neden düşünmedim?

6- Ben buna tıklayınca sen para mı kazanıyorsun şimdi?Bilse para kazanıyorsun bir tıklık yardımı dokunmaz.

7 – Kız isterken; oğlumuz ne iş yapıyor?Droneları kontrol edebilen bir app yapıyor efendim. – Hee.

 

8- Facebook’ta bana oyun şeyleri geliyor onları nasıl kapatırım?

Ben de kapatamıyorum canım ya kendi kırash filan hep benim de.

 

9- Şimdi bu bilgileri internette nasıl tutuyorsun dayımın oğlu?

Başlangıçta her şey bir toz bulutuydu…

10 – Ben alışveriş merkezlerini seviyorum neden senden alayım?

Siteye bakmadın değil mi? Haber sitesi benim site.

11- Bizim bir akraba var o da dehşet bir çocuk, sizin yanınızda iş var mı?

Kesin dehşettir de önce bir bakalım bizim yanımızda bize iş var mı?

 

12- Zengin olunca bizi unutmazsın di mi?

Aşkolsun abi (UNUTTU)

 

13- Sen bu işlerden anlarsın, ben de bir fırsat sitesi kurmayı planlıyorum tutar mı?

Fırsat sitesi kurma fırsatı sat kesin tutar.

 

14- Kanka ne güzel senin iş dilediğin zaman iş başı dilediğin zaman yatışlar di mi?

Öyle olmaz mı ayıpsın, Esra Erol’la İzdivaç filan izliyorum. (Gece 4’te yatıp 8’de kalktı.)

 

15- Yatırımcıdan gelen; diyelim sana para yatırdım sen nereye yatıracaksın?Stuttgart – Hamburg maçına ilk yarı 0.

16- Site için gelir modelin nedir?Gelmiyor sıkıntı orada gelmiyor.

17- Aşkım seni arkadaşlarıma ne diye tanıtayım?

Just MAHMUT de bebeğim. Mahmut the girişimci.

Yazı için Cem Dişbudak’a teşekkür ederiz. thegeyik.com

The post Her internet girişimcisinin karşılaşabileceği 17 tuhaf soru appeared first on Etohum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder