18 Aralık 2014 Perşembe

Türkiye’de Growth Hacking’in kalbi Master In Growth’da atıyor

Etohum’un bu yıl ilk kez düzenlediği Master In Growth, Startup Turkey ve Startup Istanbul gibi etkinliklerin aksine tek bir konuya odaklanan, Growth Hacking konusunda uzmanlaşmak isteyenlere hitap eden bir etkinlikti. Buna rağmen önemli bir izleyici kitlesine ulaştı.

Master In Growth, dünyanın sayılı Growth Hacking konferanslarından biri. Zira yeni yükselişe geçen bu alana yönelik pek fazla odaklı konferans yok. Master In Growth için Türkiye’ye gelen yabancı konuşmacıları ve katılımcıları da hesaba katırsak uluslararası bir konferans haline geldiğini söyleyebiliriz.

Elbette Growth Hacking’in bir kullanım kılavuzu, bir uygulama kitapçığı yok. Herkes kendi ”büyüme hilesi”ni kendisi buluyor ve hayata geçiriyor. Bu sebeple Master In Growth’da 10 farklı konuşmacı, Growth Hacking’e 10 farklı noktadan bakarak kendi Growth Hacking hikayelerini anlattı. Herkes farklı bir konuşmacıdan farklı bir ilham elde etmiştir diye umuyoruz.

Growth Hacking sadece girişimcilere, küçük şirketlere hitap eden bir yaklaşım değil. Günümüzde büyümenin, pazarlamanın bir sonu yok ve şirketler sürekli bu konular üzerine kafa yoruyor. Bunu Master In Growth izleyicileri arasında da görmek mümkündü. Birçok büyük şirketin pazarlama ve web alanında görev yapan çalışanları Master In Growth’u izlemek için salondaydı.

Master In Growth, ilk sınavı başarıyla atlatmanın verdiği keyifle önümüzdeki yıl yeniden Türkiye’de Growth Hacking’in kalbinin attığı yer olmak için geri dönecek.

The post Türkiye’de Growth Hacking’in kalbi Master In Growth’da atıyor appeared first on Etohum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder