İnternetten önce yaptığınız işte gerçekten iyi olmanıza gerek yoktu. Ürünü tedavülden kaldırmadığınız sürece, ürün kabul edilebilir bir derecedeyse işiniz kesilmeksizin sürebilirdi. Müşteriler için sizin yerinize yeni bir ürün koymak çok zordu.
Ancak bir öğle yemeği arasında bir arkadaşı o kişiye alternatif bir ürün önerdiyse o zaman değişikliğe gidilebilirdi. Aksi takdirde iyi bir alternatif bulmak, dev bir şirket o pazara girip domine etmeye karar vermediyse mümkün değildi.
Günümüzde iyi şeyleri bulmak oldukça kolaydır. Google’a girip ürünün alternatifi var mı diye sorabilirsiniz, Facebook’ta arkadaşlarınızın fikirlerini alabilirsiniz ya da Yelp’te küçük bir araştırma yapabilirsiniz. Bir ürünün en iyisini bulmak yalnızca bir tık ötenizdedir.
Bu yüzden işinizde başarılı olmanın tek yolu dünyanın en iyisi olmaktır. En iyi ikinci olmak artık geçerli değil. Oldukça iyi demek oldukça faydasız demekle eşdeğer. Daha fazla müşteri kazanmak için yaptığınız işte en iyisi olmanız gerekiyor. Oldukça acımasız ve imkansız gibi görünse de bu kuralı pazardaki diğer oyuncular değil müşteriler koydu.
Kaynak:
The only way to succeed
The post Başarmanın Tek Yolu appeared first on Etohum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder