Türkiye’nin en büyük hazır giyim markalarından LC Waikiki, 400’e yakın perakende mağazasıyla gerçek bir devken, çoğu rakibinin tökezlediği e-ticaret alanında çok başarılı işlere imza atarak tüm sektöre uygulamalı ders veriyor.
LC Waikiki’nin anlayışı, perakendenin yanı sıra e-ticaret değil. lcwaikiki.com da tıpkı perakende mağazaları gibi büyük bir titizlik ile yönetiliyor ve hiç kapanmayan ve herkese eşit mesafede bulunan bir mağaza görevi görüyor. Birkaç adımda satışı tamamlatabilen kolay kullanımı, eğlenceli yapısı ve anlaşılır arayüzü siteyi favori LC Waikiki mağazamız kılmaya yetti.
LC Waikiki e-ticaret direktörü Salih Yılmaz’ın söylediğine göre, lcwaikiki.com’u beğenen yalnızca biz değiliz. Yılmaz, LC Waikiki’nin çevrimiçi mağazasının geçtiğimiz yıl yüzde 67,5 oranında büyüdüğünü belirtiyor. 2014 yılı içerisinde siteden toplam 787.462 kez sipariş verilmiş ve toplam 3.829.382 ürün satışı gerçekleştirilmiş. Mağazanın ziyaretçi sayısı da yüzde 50 oranında artış göstermiş.
2014 yılında yalnızca çevrimiçi mağazasından 72.980.725 TL ciro elde eden LC Waikiki, bu yıl lcwaikiki.com’un ziyaretçi ve aldığı sipariş sayısını artırmak için ödeme sistemleri, teslimat seçenekleri ve omni-channel projelerine öncelik tanıyor. Salih öte yandan 2015 yılında LC Waikiki’nin yurt dışından siparişler almaya başlayarak küresel bir mağazaya dönüşeceğini söylüyor.
LC Waikiki, çevrimiçi mağazasından 10 milyonuncu ürünü satın alan müşterisine güzel bir sürpriz yapmış. Bursa’da yaşayan şanslı müşteriye 1000 TL’lik hediye çeki bizzat e-ticaret direktörü Salih Yılmaz tarafından adresinde teslim edilmiş.
The post LC Waikiki çevrimiçi mağazasıyla dünyaya açılacak appeared first on Etohum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder