Operasyonel anlamda PayPal ile şirket ayrılığı yaşayacak olan eBay, bu sebeple inovasyon yapabileceği yeni alanlar arayışında. Bunların en başında ise akıllı perakende çözümleri geliyor.
eBay daha önce de buna benzer sistemleri test ediyordu. Ancak PayPal ayrılığı sonrası bu tür ürünler ana büyüme noktası haline gelince eBay de daha ciddi çalışmalara imza atmaya başlamış.
New York ve San Francisco’da bir marka işbirliğiyle hayata geçirilen yeni akıllı mağaza sistemi, mağaza içerisindeki aynaları akıllı ekranlara dönüştürüyor. Bu ekranlar üzerinde kataloga göz atmak, deneme odasında denemek istediğiniz ürünlerini seçmeniz mümkün. Deneme odasında ise sizi yine dokunmatik aynalar karşılıyor. Bu aynalar üzerinden ortamın ışıklandırmasını ayarlayabilir, ürün fiyatlarına bakabilir, yeni ürünleri deneme odasına isteyebilirsiniz. Kararınızı verdiğinizde ödemeyi de bu sistem üzerinden halledebilmek mümkün.
Birkaç farklı markanın daha eBay’in sistemini test edeceği açıklandı. Gelişmekte olan teknolojinin perakende alanına yeni dokunuşlar getiriyor olması şaşırtıcı değil. Ancak henüz o büyük hamleyi göremedik. eBay’in sistemi de devrimsel değil ama eBay’in bu konuda daha ciddi adımlar atabileceğini gösteriyor.
The post eBay’in yeni dönem stratejisi: Akıllı perakende appeared first on Etohum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder