18 Şubat 2014 Salı

Girişimleri ve Girişimcileri Motive Edecek 10 İlham Verici Alıntı

 “Kariyerimde 9000 şut kaçırdım. Yaklaşık 300 maç kaybettim. 26 kere maç sayısını kullanacak güveni kendimde hissettim ve kaçırdım. Hayatım boyunca tekrar tekrar ve tekrar kaybettim ve başarılı olmamın sebebi bu!”  Michael Jordan

“Parayı değil, vizyonu kovalayın ki para sizi kovalasın.”  Tony Hsiesh, Zappos CEO

“Kritik olan oturduğunuz yerden kalkıp bir şeyler yapmaya başlamakta. Aslında, her şey bu kadar basit. Herkesin bir fikri var ama çok azının bunlar hakkında bir şey yapmaya karar vermişliği var. Yarın değil. Gelecek hafta değil. Bugün. Gerçek girişimci hayal eden değil yapandır.”  Nolan Bushnell, Girişimci

“İşiniz, hayatınızın büyük bir parçasını oluşturacak. Bundan mutlu olmanın tek yolu yaptığınız şeyin harika olduğuna inanmanız.”  Steve Jobs

“Yatırım almak çoğu zaman düşündüğünüzden çok daha zordur ve düşündüğünüzden daha çok zaman alacaktır. Buna göre plan yapın.”  Richard Horroch, Yatırımcı ve Yazar

“Başarısız olma konusunda endişelenmeyin, sadece bir kere başarılı olmanız yeterli olacaktır!”  Drew Houston, Dropbox Kurucu Ortak ve CEO

“Fikirler kolaydır. Zor olan bunları gerçekleştirmektir.”  Guy Kawasaki, Alltop Kurucusu ve Girişimci

“Her an yeni bir şirket kurmak için güzel bir zamandır.”  Ron Conway, Noted Yatırımcısı, Silikon Vadi Melek Yatırımcısı

“Başarılı insan kaynaklarının sırrı şudur: Dünyayı değiştirmek isteyen insanları arayın!”  Marc Benioff, Salesforce CEO

“Hokey diskinin gideceği yere doğru kayıyorum, bulunduğu yere değil.”  Wayne Gretzy, Hockey Yıldızı

 

Kaynak:

Inspirational Quotes For Startups And Entrepreneurs

 

 

The post Girişimleri ve Girişimcileri Motive Edecek 10 İlham Verici Alıntı appeared first on Etohum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder