8 Mart 2014 Cumartesi

Küçük Şirketler Sosyal Medyayı Nasıl Kullanmaktadırlar?

Küçük şirketler ekonomiyi tetiklemektedir

10 yeni iş ilanından 6’sı küçük şirketler tarafından oluşturulmaktadır.Kuzey Amerika’da küçük işletmelerin geçen yıl elde ettikleri gelir 3 trilyon dolardır.

 Sosyalleştikçe başarıları artmaktadır

10 şirketten 9’u sosyal medyayı kullanmaktadır.Küçük şirketlerin yarısından fazlası sosyal medya harcamalarını bir önceki yıla göre arttırmıştır. Bu rakam içerik pazarlama ve pazarlama organizasyonları gibi diğer pazarlama kanalları ile karşılaştırıldığında çok daha yüksektir.Küçük şirketlerin 3’te 2’sinin karşılaştığı en büyük zorluk yeni müşterilerin dikkatini çekmektir.Küçük şirketlerin %94’ü pazarlama faaliyetleri için sosyal medyayı kullanmaktadır.Bu şirketlerin %64’ü sosyal medyanın yeni müşterileri kazanma problemini çözdüğünü belirtmiştir.

 Sosyal medya sadece pazarlama için değil öğrenme için de kullanılmaktadır

Şirketlerin %49’u sosyal medyayı öğrenme maksatlı kullanmaktadır. Bunun temel nedenleri aşağıdaki gibidir:Sosyal medyayı benzer pozisyonlardaki kişilere ulaşarak sorular sormak ya da önerilerini almak içinSektördeki uzmanlardan öğrenmek için.Kavramları ve en iyi uygulamaları öğrenmek içinSorularını yanıtlayan bilgileri ve fikirleri bulmak için

 Konu hızla büyüyen şirketlere geldiğinde sosyal medya

Hızlı büyüyen şirketlerin %73’ü sosyal medya ve sosyal reklamlara yapılan yatırımlarını arttırmıştır. Bu rakam e-posta pazarlama için %72, organizasyonlar için %59, online reklamlar için %57, offline reklamlar için ise %47’dir.Bu şirketler pazarlama hedeflerini başarmak için sosyal medyanın çok etkili olduğunu belirtmişlerdir. Sosyal medyanın markalaşmada %90, ağızdan ağıza yayılmada %88, içerik pazarlamada %89 etkili olduğunu ifade etmişlerdir.

  Kaynak:

The year of the social small business

 

The post Küçük Şirketler Sosyal Medyayı Nasıl Kullanmaktadırlar? appeared first on Etohum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder