31 Ocak 2015 Cumartesi

#benolsaydim #yatirim yapardım

Etohum Zirvemizi İTÜ Arı Teknokent Sponsorluğunda 31 Ocak Cumartesi günü İTÜ SDKM’de gerçekleştireceğiz. Her sene düzenlediğimiz bu geneneksel toplantıda bu yıl Etohum 40′ı saat 16:00′da açıklayacağız. Etohum 15′in sunumları 16:15′da başlayacak.

Cumartesi saat 16:00′dan başlayıp Salı gününe kadar sürecek bir kampanya başlıyor. 31 Ocak Cumartesi günü Etohum 40 girişimini saat 16:00′da açıkladığımızda size şunları soruyoruz.” Eğer siz Melek Yatırımcı olsaydınız hangi girişime yatırım yapardınız? ”

#benolsaydim #girisimadi olarak tweetlerinizi alacağız.

Ödülümüz: Etohum olarak yatırım yaptığımız girişimleri açıklayacağız. Aynı girişimi seçmiş katılımcılardan 5 kişiyi Etohum ekibi seçecek ve Ekim ayındaki Startup Istanbul etkinliğine ücretsiz bilet kazanacaklar.

The post #benolsaydim #yatirim yapardım appeared first on Etohum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder